28 Temmuz 2012 Cumartesi

Yazın Vazgeçilmezleri :))

Yazıma öncelikle basit ama tatlı bir kombinle başlıyorum, botlar yerine sandalet daha sevimli olurdu sanki..

Yazın başlıca favorilerinden biri de bileklikler.. Arkadaşlık bileklikleri, şans bileklikleri falan kıyafetlerimizde hem şirinlik hem de bi tarz oluşturuyor.

     Yaz demek şort demektir. Askılarla beraberle kullanmayı deneyebilirsiniz, fötr şapkalarla da mm çok sevimli olacağınızı umuyorum :D

Siyah benim tek rengim (=  Beyazla olan uyumu hiçbir renkte sağlanmıyor zaten. kurtarıcınız olsun :D

Yazın genelde rahat seçimler yaparım. Benim için genelde rahatlık ön planda olur. Beyaz elbise her zaman kurtarıcıdır, birkaç bileklik ve pembe blazer ceketle birlikte zarif görünüyor. Fena kıskandım bu elbiseden bulmalıyım..

Vanslar bu sene çok popülerdi. Bordo rengi hal-hal gibi kullanılan bileklikler ilham kaynağı.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder