28 Temmuz 2012 Cumartesi

Şık ve Kurtarıcı Parçalar



En büyük kurtarıcımız.. <3  Modeli yeter be :D

Marjinal aksesuarlar her zaman tamamlayıcıdır.

Siyah gözlükler hep mükemmel gösterir, zarif kılar.

Kuru kafayı neden bilmiyorum siyah elbiselerle kullanmaya bayılıyorum denemedim ama deneyeceğim :D Tek başına bir harika adeta :)

Altın sarısı kolyeler.. Ne zarif şeysin sen öyle :)

Bej rengi ayakkabıda güzel duruyor, tukuazla yakışır mı acaba ?

Bordo rengine ayrı bir zaafım var ama o bilekteki kelepçeler :( Beyaz tendeki güzelliğe bakar mısınız ? Büyümek istiyorum ama yaa :D
 
   Şıklığınızı, tarzınızı tamamlayan mutlaka bir parça vardır. Benimde değişik bulduğum ve mutlaka içlerinden birine gardrobumuzda yer vermemiz gereken parçaları kafamda oluşturup fotoğraflarını buldum ve sizinle paylaşmak istedim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder